فیلم| عاقبت توهین رزمی کار اسرائیلی به حریف افغانستانی
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از عاقبت توهین رزمی کار اسرائیلی به حریف افغانستانی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، مبارز افغان جواب توهین رزمی کار اسرائیل که او را تروریست خطاب کرده بود در قفس مبارزه می دهد.
- بیشتر ببینید:
- قانون شکنی در مدارس غیرانتفاعی
فیلم عاقبت توهین رزمی کار اسرائیلی به حریف افغانستانی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم واکنش رزمی کار افغانستان به توهین ورزشکار اسرائیل
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
نیوشا

۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
سالیان ساله که ورزشکاران ایرانی به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین با اسرائیلی ها در میادین ورزشی مبارزه نمی کنند و شانس گرفتن مدال را از دست میدهند
بعد همین افغانی ها که به قول پاکستانی ها نمک به حرام اند با خیال آسوده با اسرائیلی ها رقابت میکنند و توسط مسئولین"برادران افغان"خطاب میشوند
ایرانی خار داره مگه نه؟
بعد همین افغانی ها که به قول پاکستانی ها نمک به حرام اند با خیال آسوده با اسرائیلی ها رقابت میکنند و توسط مسئولین"برادران افغان"خطاب میشوند
ایرانی خار داره مگه نه؟
سینا

۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
به افغانی نمک نشناس یا به قول پاکستانی ها نمک به ح.را.م آفرین میگویی. اینها را کل دنیا شناختهاند. خوب در بین آنها نیست.
ناشناس

۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
خیلی جالبه،
این آقایونی که پای ثابت نظر دادن دیلی فوتبال هستن اسمشون دخترونهست. خخخخخ ?
این آقایونی که پای ثابت نظر دادن دیلی فوتبال هستن اسمشون دخترونهست. خخخخخ ?
سعید طاهری

۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
اون وقت اعصابت راحت میکشه تکه تکه شدن افرادی که در یک بیمارستان هستند رو ببینی؟
ناشناس

۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
آفرین به افغانستان های شجاع خدا پشت و پناهتان و دشمنان مان ذلیل بشن
به کوری چشم خود فروخته های خود گم کرده در لجن زار فرهنگ غرب
به کوری چشم خود فروخته های خود گم کرده در لجن زار فرهنگ غرب
امیر

۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
با حیوانات اسرائیلی باید همینجوری رفتار کرد ، چون به حیوانات درنده خوی صهیونیست ، رحم و شفقت نیومده
ناشناس

۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
برد این افغانستانی همینکه باعث سوزش خودفروشای داخلی شده خودش کلی ارزش داره، دم خودش و هموطناش گرم، اینقدر هم افغانی افغانی نکنید، سگ در خانه ی افغانی، بنگالی، عراقی فلسطینی، چینی، افریقایی شرف داره به شما تخم گربه هایی که شدین زیر خواب غرب ضمنا هرکسیکه اینقدر فحش به افغانستانیهای داخل ایران میده مطمئنامشکلی براخانواده ش پیش اومده از طرف افغانستانیهای داخل ایران، که اینقدر کینه شون رو به دل دارن.
رسول زهرائی رئوف

۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
احسنت به این عزیز افغانستانی اسرائیلی ها اصلاً نباید در هیچ رقابتی شرکت کنند حالا اگر هم شرکت کردند باید به ... خوری بیفتند ?
خسرو

۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
? مگه طالبان تروریست نیست جناب؟؟ اتفاقا خود ما هم فعلا تروریست هستیم،، کسی که ترور میکنه، به اسیر رحم نمیکنه، دزدی میکنه ((اختلاس)) به کشورهای حمله کننده سلاح و پول میفرسته تا خودش حکومتش بیشتر طول بکشه میگن تروریست،، چنتا دلیل بیار که تروریست نیستیم، ?حتی پیج فوتبالی ما داره تبلیغ جنگ با اسراییل میکنه، ?الان میگن من اسراییلی هستم گور بابای هرچی اسراییلی ?شبکه ۳ وسط ورزش داره ((من حریفت هستم)) زیرنویس میکنه ??♂️باشه ما خوبیم
ناشناس

۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
مبارزه کردن ودرزمین ورزش البته بااطمینان ازشکست مفتضحانه رقیب مبارزه کردن بهترازانصرافه،
کاظم

۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
در جنگ ایران وعراق برید دعا به جون شاه پهلوی کنیم که میلیارد ها دلار سلاح اعم از جنگنده وتانک و توپ و... اگه این سلاح ها نبود همتون فرار میکردین کشو های دیگه و ناموستون زیر صدام و عراقی ها بود ،آلن هم هست
ناشناس

۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
زیاد خوشحال نباشید، یک روز هم یک اسرائیلی پیدا میشه که دهن همین افغان رو سرویس کنه!! بالاخره ورزش دیگه، از قدیم گفتن دست بالای دست بسیار است!! ضمنأ کجای این فیلم نشون میده که مبارز اسرائیلی به مبارز افغان توهین کرده و بهش گفته تروریست؟؟؟
ناشناس

۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
دمت گرم خسرو خان، واقعا گل گفتی ?????البته الان یک عده میان میگن شما وطن فروش و خودتحقير و غرب گدا و تجزیه طلب هستین!!!! که اصلا برای ما این حرفا مهم نیستند!! چون حرف حق رو آدم های ناحق دوست ندارند!!?
ناشناس

۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
علی آقا بهتر بود میگفتی شیر پاستوریزه پگاه!! و نون یارانه ای ایران!!! که یارانه اش از جیب مردم بدبخت ایران پرداخت میشه!!
ناشناس

۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
پشکل قاطی مویز نکن ما نه، تو تروریستی اربابان تروریستتون دوست دارن اینا از دهن خودتون بشنوند موفق هم بودن تو اسرائیلی نیستی تفاله روده اسرائیلی هستی یه پله پایینتر خود تحقیر غربزده و بی سواد اینها مشخصات شناسنامه ای تو و امثال تو. حالا خوبه لابه لا من وتو و اینتر اشغال شبکه سه را هم میبینی ببخشید اگه تند باهات حرف زدم اینا بخاطر سواد و اطلاعات پایینت گفتم چون از همه جا بی خبری تا حالا ندیدم و نشنیدم امثال تو سوادشون بالا تر این باشه
ناشناس

۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
زرر نزن افغانی کثیف، فعلا که شما سگ جلوی در ما هستید و خانواده های شما هم دارن به ما ملت ایران خدمات میدن ?? بعدشم شما اگر مشکل ایجاد کن بودید برای خانواده های ایرانی، هیچوقت آب و خاک و وطن و زن و بچه و خواهر و مادر و ناموس و خانواده ی خودتون رو دو دستی تقدیم طالبان نمیکردين و خودتون هم فرار نمیکردين ایران که واسه یه لقمه نون مثل..... جون بکنید!! اگر واقعا مرد بودين و یک ذره غیرت داشتید، توی مملکت و کشور و آب و خاک خودتون می موندین و از آب و خاک خودتون دفاع می کردين که طالبان تصرف نکنه!!!!
نوری

۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
چرا چرت میگید اینا کجاشون اسرائیلی و افغانی هستن وای دروغ تابلو ..برید فیلم اصلی رو ببینید پرچم و نام هیچکدوم نه افغانی و نه اسرائیلیه
ناشناس

۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
خب دیگه کشوری که رئیس جمهورش شش کلاس سواد داشته باشه!!!! شما از باقی مردمش چه انتظاری داری؟؟!!! لطفا شما دیگه از سواد حرف نزنید!!
راحیل

۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
کشورهای حمله کننده جواب یک عمر کشت و کشتار رو دادن .یکی به شما سیلی بزنه همون بار اول جوابش رو میدید نه صد بار بزنه هیچی نگید بهش.صبرمردم فلسطین حدی داره .ایران نه تنها باید بهشون کمک کنه بلکه همه کشورهای مسلمان باید جواب نسل کشی کسانی رو که به قوانین حقوق بشری پایبند نیستن بدن .بیمارستان رو زدن تروریست نیستن .بعد همینا میخوان شلوار زن و بچه شما رو از پاشون دربیارن و روسریشونو .استقبال می کنید میگید روشنفکرن نه تروریست .جنگ قانون داره .کسی که پایبند نباشه حق نیست .هم شما هم اون پهن مغزی که به شما میگه خان .کلاهتون رو بذارید بالاتر .کور هستید که نسل کشا رو تروریست نمیبینید. اما کسانی که دارن تلاش میکنن به فلسطینیا کمک کنن میگید تروریست .صدوبیست و چهارهزار پیامبر نتونستن شما و امثال شما رو بوجود خدا متقاعد کنند .
ریحان

۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
فعلا این شماها هستید که کشورتون رو دادید دست طالبان و فرار کردید و آواره شدید .تو کشورهای همسایه .همش هم دزدی و قتل و غارت میکنید .شاه فقط سلاح میخرید .اما الان ما خودکفا شدیم و خودمون سلاح رو میسازیم .اما شما بودید که افعانستان رو تحویل دادید دودستی و فرار کردید .تو جنگی که هشت سال به ما تحمیل شد نذاشتیم حتی یک وجب از خاک ما رو بگیرن .ما با شما فرق داریم .ایرانی غیرت داره .سلاح بدون غیرت هم فایده نداره .باید عرق ملی داشته باشی و از خاک کشورت دفاع کنی .نه مثل شما که اومدید تو ایران این همه تحقیر میشید عین خیالتون نیست که برگردید کشورتون و پسش بگیرید .شما تو خونه صاحبخونه به خودش توهین می کنید ؟مهمان فقط سه روز عزیزه .
ناشناس

۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
آقای سعید طاهری، همون بیمارستانی که میگی، اون بیمارستان رو کی زد؟؟؟؟!! حالا خوبه که خدا را شکر،خدا زده پس کله ی حماس و یکی به طور اتفاقی همون لحظه فیلمشو گرفته و پخش کرده!!! دقیقا مثل اون هواپیمای اکراینی که تا سه روز همه زدنش رو تکذیب کردند و بعد از سه روز تازه اومدن گفتن اشتباهی زدیمش!!!!!!!! این هم مثل همونه!احتمالا حماس فکر کرده که بیمارستان اسرائیلی هاست!!! یعنی رو که نیست! سنگ پای قزوینه لامصب!!!
ناشناس

۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
ععه!خوشتون اومد؟؟!! ناراحت نباشید به زودی نوبت من و شما هم میشه که از دست این مهاجم های افغانی مثل این بنده خدا کتک بخوریم! دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره مطمئن باشید! حالا هی از اینها حمایت کنید تا نتیجه اش رو ببینید!
حیا رستگاری

۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
چراایران اسلامی به حقّ است؟!دلابل فراوان است چون ماطبق فرمایش الهی منطبق باقرآن خداعمل مینماییم.اینمه چندمدیرفاسق فاسدبدوناحق عمل میکنندرانبایدبه عماکرزنظام نسبت داد،چرا؟!چون دست پرورده نظام اسلامی ایران تمامی شهدای انقلاب وبعدازآن هستند ،مسؤولان مؤمن باتقواوجهادی هستند،مردان وزنان باحیاوباحجاب هستند،نیروهای نظامی وشبهه نظامی پیروقرآن واهل البیت(س)هستندونه آن مسؤول ومدیرنمای نالایق فاسق فاسد.اگرنمیدانبم بدانیم که تبلیغ وترویج دین اسلام وسیره امامان معصوم الهی(س)هم نظر،خواست،پسند،رضایت،خشنودی وامرمختص خداوندمنطبق باآیات قرآن است که بایددراین کره خاکی واین اسفل السافلین دربین جوامع وملتهاگسترش یابد.حال اگربعضی مردم درنافرمانی ودشمنی باخداوند،دین،پیامبراکرم ومعصومین الهی(س)همچون لجاجت درفسق،فسادوکفر ورزی دربدوبی حجابی،هرزگی وبرهنگی که امرخداونددرحجاب واجب را«حجاب اجباری»،حرام بودن روابط نامحرم وحتی نگاه به نامحرم،لواط وهمجنسبازی(مانندقوم عذاب شده وجهنمی لوط) راکه حرام الهی منطبق باآیات قران است را«دوست اجتماعی!،ازدواج سفید!و...»عنوان مینمایند ویادرمورد نیروهای مخلص الهی همچون «حزب الله»راکه تنهاحزب موردنظروخواست خداونداست را"تروریست"مینامند،درحقیقت همان افرادی هستندکه خداوندتوصیفشان رادرقرآن مجید،عظیم،حکیم،کریم وهدایتگر کافران لجوج،گمراهان،فاسقین،منافقین،
فاسدین و...وجهنمی ها بیان وحکم فرموده که جاهلان وغافلان وگمراهان خدای ناخواسته اگرتـوبه حقیقی نکنندوتسلیم اوامرالهی نشوندگرفتارآتش اعمال خودشان دردنیا،عالم قبر،برزخ وآخرت خواهندشد،چه بخواهند وچه نخواهند وباتکبروخودخواهی آیات قرآن قدسی آسمانی سلطان عالمیان رابه تمسخروبازیچه گیرند.این خداونداست که قانون تعیبن میفرمایدونظر،نظرخداونداست نه جمعی فاسق فاسدآخرالرمانی که ظلم،جنایت ووحشیگری شیطانی اسرائیل،امربکاوانگلیس صهیونیزم رادرحق فلسطینیهای مظلوم میبینند،امّادرنهایت تعجب،تأسف،بی شرمی،بی ایمانی،بی غیرتی،بی حیایی وبی شرفی ازشیاطین وابلیسیان حمایت مینمایند.خداوندپیامبران،کتب آسمانی واولیای معصوم(س)رانازل فرموده که این بشرفانی نگویدنظرمن اینست،هرکس رادرگورخودش میگذارندوهرآنچه که دل گناهکارشان بخواهدفسادکنند ،آنچنان که امروزه ودراین آخرالزمان این نظرات شیطانی رابیشتر میشنویم.خداوندبه مارحم فرماید.
فاسدین و...وجهنمی ها بیان وحکم فرموده که جاهلان وغافلان وگمراهان خدای ناخواسته اگرتـوبه حقیقی نکنندوتسلیم اوامرالهی نشوندگرفتارآتش اعمال خودشان دردنیا،عالم قبر،برزخ وآخرت خواهندشد،چه بخواهند وچه نخواهند وباتکبروخودخواهی آیات قرآن قدسی آسمانی سلطان عالمیان رابه تمسخروبازیچه گیرند.این خداونداست که قانون تعیبن میفرمایدونظر،نظرخداونداست نه جمعی فاسق فاسدآخرالرمانی که ظلم،جنایت ووحشیگری شیطانی اسرائیل،امربکاوانگلیس صهیونیزم رادرحق فلسطینیهای مظلوم میبینند،امّادرنهایت تعجب،تأسف،بی شرمی،بی ایمانی،بی غیرتی،بی حیایی وبی شرفی ازشیاطین وابلیسیان حمایت مینمایند.خداوندپیامبران،کتب آسمانی واولیای معصوم(س)رانازل فرموده که این بشرفانی نگویدنظرمن اینست،هرکس رادرگورخودش میگذارندوهرآنچه که دل گناهکارشان بخواهدفسادکنند ،آنچنان که امروزه ودراین آخرالزمان این نظرات شیطانی رابیشتر میشنویم.خداوندبه مارحم فرماید.
هانیه

۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
باید این صهیونیستها را به حد کشت زد وناکارشان کرد . لعنت بد صهیونیسم وپدید اورندگان وحوش اسراییلی ضد بشری
رضا

۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
راجیل ؟؟!!
بیمارستان که مشخص شد ، مثل سینما رکس آبادان ، و هواپیمای اوکراین و عملیات های مختلف در جنگ هشت ساله ، و ....
البته جمله ای در نهج الفصایح خواندم که : « اگر دروغی برای منفعت مسلمانان باشد ، گناه نیست »
خوب چنین ایدیولوژیکی خیلی کار را آسون میکنه .
دوماً فلسطین که تو جنگ هشت ساله ، طرفدار صدام بود ، به ما چه که هست و نیست ایران رو داریم براش میدیم .
به فکر سیستان و کرمان و مردم خودمون باشیم .
بیمارستان که مشخص شد ، مثل سینما رکس آبادان ، و هواپیمای اوکراین و عملیات های مختلف در جنگ هشت ساله ، و ....
البته جمله ای در نهج الفصایح خواندم که : « اگر دروغی برای منفعت مسلمانان باشد ، گناه نیست »
خوب چنین ایدیولوژیکی خیلی کار را آسون میکنه .
دوماً فلسطین که تو جنگ هشت ساله ، طرفدار صدام بود ، به ما چه که هست و نیست ایران رو داریم براش میدیم .
به فکر سیستان و کرمان و مردم خودمون باشیم .
محمد

۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
در هرصورت یکی مسلمان بود انیکی بهش تروریست گفت و او هم در جواب لهش کرد و دهنشو سرویس کرد ؛ قبلا هم یکمورد بود که به ورزشکار مسلمان روس(چچنی) حریف فکرمیکنم انگلیسی و یا امریکایی بود که تروریست گفته بود ، و او هم در تشک نشان داد که طرف غلط اضافی خورده با بابای صلیبی اش...
ناشناس

۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
جناب حقیقی، چطور وقتی شما ها
بیش از چهل ساله که هر روز و هر شب و هر لحظه برای اسرائیلی ها آرزوی مرگ و نابودی میکنید و میگین اسرائیلی ها رو باید قتل عام کرد و از روی زمین برداشت!!! این کار و این حرفهای شما نژاد پرستانه نیست؟؟؟؟؟ اون اسرائیلی ها که هیچ وقت به ما مردم ایران هیچ کاری نداشته و ندارند، اما این افغان ها سالهای ساله که توی این کشور هستند و در هر جایی هم پاشون باز شده و الان هم که دیگه به ایران هجوم آوردند و باعث بیکاری و بدبختی و گرانی اجناس و گرانی خونه و هزار تا بدبختی دیگه برامون سوغاتی آوردند، تا یک نفر بهشون حرفی میزنه فورا یک عده بهشون برمیخوره و ما را نژاد پرست و ضد بشر و...!خطاب می کنند!؟؟؟نژاد پرست شما هستید که به جز خودتون هیچ کس رو نمی بینین
بیش از چهل ساله که هر روز و هر شب و هر لحظه برای اسرائیلی ها آرزوی مرگ و نابودی میکنید و میگین اسرائیلی ها رو باید قتل عام کرد و از روی زمین برداشت!!! این کار و این حرفهای شما نژاد پرستانه نیست؟؟؟؟؟ اون اسرائیلی ها که هیچ وقت به ما مردم ایران هیچ کاری نداشته و ندارند، اما این افغان ها سالهای ساله که توی این کشور هستند و در هر جایی هم پاشون باز شده و الان هم که دیگه به ایران هجوم آوردند و باعث بیکاری و بدبختی و گرانی اجناس و گرانی خونه و هزار تا بدبختی دیگه برامون سوغاتی آوردند، تا یک نفر بهشون حرفی میزنه فورا یک عده بهشون برمیخوره و ما را نژاد پرست و ضد بشر و...!خطاب می کنند!؟؟؟نژاد پرست شما هستید که به جز خودتون هیچ کس رو نمی بینین
ناشناس

۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
ولی کار به این که با اسرائیلی مبارزه نمیکرد ندارم ولی حالا که باهاش مبارزه کرد خوب گوشمالیش داد دمش گرم باید میزند میکشتش این کفتارهای خونریز اسرائیلی حرومزاده رو
کیوان

۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
ناشناس ۱۴:۳۸ ! رؤسای جمهور مورد اعتماد شما آقای خاتمی که لیسانس داشت سالهای سال به اون می گفتند دکتر خاتمی تا اینکه گندش در آمد. حسن کلید هم که دیپلم بود از ابتدای انقلاب به عنوان دکتر روحانی خودشو جا زد بعدها معلوم شد که ایشان بیست سال بعد با تقلب و سرقت علمی دکترای جعلی گرفته. اما کثافتی مثل مهرعلیزاده در مناظره انتخاباتی برای اینکه جلوی محبوبیت و اقبال عمومی آقای رئیسی را بگیرد خبیثانه و ناجوانمردانه تهمت شش کلاس سواد را به ایشان زد. تو اگر سند شش کلاس سواد آقای رئیسی را ارائه ندی یه آشغالی مثل مهرعلیزاده . آقای رئیسی در تحصیلات حوزوی دارای مقام اجتهاد و در تحصیلات کلاسیک هم دارای دکترا هستند. شما هم بهتره پِهِنی که دیگران از خودشان دفع کرده اند را به دهن نگیری.
ناشناس

۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
اینکه اون یارو به این مسلمانه میگه تروریست اوکیه ولی کجا نوشته چند بار دیدم ولی پیداش نکردم
دقیقه چند و کجای تصویر
دقیقه چند و کجای تصویر
سایان

۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
خوکهای بدبخت فقط زورشون به کودکان میرسه ،اونهم با اسلحه.فقط به تشک مسابقه نگاه کنید و ببینید چه جور خون نجس این صهیونیست همه جا ریخته.دهنش رو سرویس کرد
سام

۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
مسلمون اینطوری میکنه
فقط دستم به یهودی ها برسه نابودشون میکنم
خدا پشتمون هست
الهی نابود بشن تخم شیطان ها
فقط دستم به یهودی ها برسه نابودشون میکنم
خدا پشتمون هست
الهی نابود بشن تخم شیطان ها
مهدی

۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
مگه باید . تروریست رو نوازش کرد . مگه باید اون رو گرامی داشت ؟ با تروریست باید جنگید. ومقاومت پدر صورت نیاز جنگیدن وداغون کردن آن بهترین کاره. اگر غربی ها مد نظرت باشند. کسانی که علیه هیتلر میجنگند و کشورشان رو پس میگیرن میشن آزادی بخش و مسلمان عربی که زمین و کشورشان رو از اشغال غربی ها و صهیو نیست ها پس میگیرند و می کنند میشن تروریست. شما اگر اسراییل دوست نیستی حتما نادان هستی .
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها